I denna blogg kan du följa mig på min fältstudie på Borneo där jag kommer undersöka hur den lokala kulturen och levnadsvillkoren påverkas av palmoljeindustrin. Fältstudien är sponsrad av SIDA och kommer utgöra grunden för min kandidatuppsats i humanekologi.

lördag 11 december 2010

Det har varit givande kursdagar i Göteborg och några frågetecken har rätats ut. Nu väntar ett par finfina dagar i Göteborg med bl.a. besök på Jerusalem-utställningen och häng med fina vänner.

Några saker att ta tag i direkt när jag kommer tillbaka till Lund;
Kolla upp försäkringen med Thomas/Sanna
Maila JH + Tom för att få tillgång till rekommenderad artikel.
Kolla upp artiklar av MG
Kontakta SM för mer information om den berörda plantagen
Kolla upp möjligheter med tolk
Kontakta HS så att stipendiet betalas ut
Lägg upp annons för lägenheten på Bopoolen
Beställ resa
Kontakta EN med information om ankomsttid, bestäm träff i Jakarta
Fixa boende i Jakarta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar